środa, 29 lutego 2012

Chrupiące ziemniaczki w curry

Dziś, w formie małej przekąski, usmażyłam ziemniaki.

Obrałam 5 sztuk i pokroiłam w dość sporą, nieregularną kostkę. Następnie wszystko wrzuciłam do miski i posypałam przyprawami: curry, chilli w proszku, słodką papryką i przyprawą do gyrosa. Dodałam troszkę oleju, posypałam mąką kukurydzianą i mieszałam dokładnie do momentu, kiedy wszystkie kawałki były ładnie pokryte dodatkami.


Rozgrzałam troszkę oleju na patelni (nie potrzeba go dużo, gdyż wcześniej był dodawany do ziemniaków) i smażyłam na małym ogniu (od czasu do czasu mieszając) aby przyprawy się nie przypaliły. Gdy ziemniaki zrobiły się miękkie, podkręciłam ogień i regularnie mieszałam. Dzięki temu, utworzyła się na nich chrupiąca skórka z mąki kukurydzianej. Na końcu dodałam trochę soli, posypałam posiekaną pietruszką i jedzonko było gotowe do konsumpcji :)

1 komentarz: